• about me
  • menu
  • categories
  • Rašalas




    Savaitgaly, Baltų Lankų knygyne radau egzotikos: plunksnakotį ir penkias papildomas, skirtingo kalibro plunksnas. Rašalo buteliuką jau turėjau. Dabar jau visas rinkinys. Didelė terlionė, bet labai smagu. Toks rašalinis rašymas man stipriai primena vieną gražiausių ir mėgstamiausių filmų.



    Savaitgaly, Baltų Lankų knygyne radau egzotikos: plunksnakotį ir penkias papildomas, skirtingo kalibro plunksnas. Rašalo buteliuką jau turėjau. Dabar jau visas rinkinys. Didelė terlionė, bet labai smagu. Toks rašalinis rašymas man stipriai primena vieną gražiausių ir mėgstamiausių filmų.
    . Wednesday, January 12, 2011 .

    3 comments

    1. Man irgi patinka rašalas. Kažkada net padariau atradimą, kad ne visiems plunksnakočiams tas pats tinka, būna tie rašalai klampesni ir skystesni. O plunksnakočio pildymas - visa ceremonija :)

      ReplyDelete
    2. O aš šitą atradimą padariau prieš kalėdas JYSK'e, kai toks pats rinkinėlis kainavo 2lt! Tai pasidovanojau sau, dabar rankos terliotos iki alkūnių ;D

      ReplyDelete
    3. Oho, kaip brangiai!!!
      Gaila, kad tik ilga laiska tokiom priemonem sunkiai parasysi... man kol kas gebejimai leidzia tik trumpus terliotus rastelius :)

      ReplyDelete